wtorek, 11 stycznia 2011

Trzy książkowe nowości

Poniżej moje trzy nowe nabytki. Kupiony w Empiku w super cenie "Kapuściński non-fiction". Normalnie książka kosztuje 54 zł, ja zapłaciłam 30 zł. Zachwalane przez wielu (więc musiałam to przeczytać) wydawnictwo "Merde! Rok w Paryżu" i genialny słownik obrazkowy z 20 tys. haseł. Może niektórym wyda się to infantylne, ale słówka o wiele lepiej się zapamiętuje gdy widać przedmioty, które nazywają (w słowniku są tylko rzeczowniki). I gdzie znalazłabym takie hasła jak: imadło do rur czy mięsień brzuchaty łydki.

Nie zmienia to jednak faktu, że mam ogromne wyrzuty sumienia ile wydaję ostatnio na książki. Ale tak to już jest, że jak mam za dużo wolnego czasu, to wydaję za dużo pieniędzy (właśnie kończę urlop). Oczywiście zawsze sobie tłumaczę, że to są KSIĄŻKI, a nie kolejny ciuch czy inna bzdura. Ale mimo wszystko muszę być rozważna w tej materii. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.