czwartek, 24 marca 2011

Wiosenne zakupy w miękkich odcieniach...

Na blogu nie pisałam do tej pory o ubraniach, ale dzisiejszymi zakupami muszę się pochwalić. W sklepie przy ul. Żeromskiego kupiłam śliczne buciki na wiosnę z firmy „oleksy”. Tanie niestety nie były – 191 zł, ale według mnie są bardzo oryginalne. W tym samym miejscu nabyłam jesienią kozaki w podobnym kolorze i sprawdziły się świetnie. Mimo śniegu, zimna i soli nadal wyglądają bardzo dobrze. To też dowód na to, że warto inwestować w dobre, skórzane obuwie, można je nosić kilka sezonów. Torebkę wyszperałam z „szwajcarze” przy radomskim dworcu, a bluzkę we „friko” przy ul. Traugutta. W piątek ostatni dzień urlopu więc może jeszcze wybiorę się na małe poszukiwania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.